Tisztelt Polgármester Úr!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a DTkH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati iroda
Veresegyház, Fő út 35. (Önkormányzat épületéhez tartozó üzletsoron) hogy a korábban megszervezésre került zsákosztás során az
át nem vett zsákok pótosztását a fenti helyszínen
és időben tudjuk biztosítani a lakosság részére.
Hétfő: 08:00-16:30 (12:00-12:30 ebédidő);
Kedd: 08.00-16:30 (12:00-12:30 ebédidő);
Csütörtök: 08:00-16:30 (12:00-12:30 ebédidő)
2023.04.17-től 2023.06.30-ig biztosítunk lehetőséget
az átvételre a fenti időpontokban. A zsákok átvételekor bemutatni szükséges a személyi igazolványt, a lakcímkártyát és a hulladékgazdálkodási számlát! Azon ügyfelek, akik a megadott pótosztás során sem élnek az átvétel lehetőségével, részükre a továbbiakban nem áll módunkban a zsákokat átadni.